środa, 27 listopada 2013

YANKEE CANDLE

Witam!


Jestem w szoku! Jedna wielka tragedia! Kto to wymyślił? Po co ja je zamówiłam???  Po co ja kupiłam te tarty z YANKEE CANDLE?



Żartowałam :D:D:D  Tragedią to jest to że ja chce więcej!!! Z każdym nowym zapachem chce więcej!
Są rewelacyjne. Magiczne. Cudowne.


Dziś delektowałam się zapachem Macintosh Spice. Jestem pod wielkim wrażeniem wydajności, jakości i tego cudownego zapachu. Nie wierzyłam w to dopóki sama nie przetestowałam.

Opis zapachu:

"Zapach chrupiących, soczystych, lekko kwaśnych jabłek posypanych świeżo zmielonym cynamonem. Przypomina aromat wyjetej prosto z pieca, jeszcze gorącej szarlotki."

Uwielbiam zapach szarlotki dlatego dla mnie to strzał w 10!














Ocena: 5/5
Gdzie kupić: strony internetowe
Cena: około 6 zł



Polecam!

Pozdrawiam Sylwia M.




3 komentarze:

  1. Po pierwszym zdaniu byłam w szoku że Ci się nie podobają ;p tego zapachu nie miałam ale większość jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę :) też chcę :)
    kochana przyłącz się do naszej lubelskiej grupy na fb https://www.facebook.com/groups/159570494232293/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ich jeszce zadnego produktu nie miałam. a się ciągle zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń