poniedziałek, 4 listopada 2013

Pielęgnacja stóp

Witam Wszystkich w ten ponury wieczór.


Dzisiaj napiszę o kremie do stóp od Green Pharmacy odświeżająco, przeciwgrzybiczym. 










Od producenta:

Unikalny krem-dezodorant o działaniu przeciwgrzybicznym przeznaczony do pielęgnacji stóp. Skutecznie zmniejsza nadmierna potliwość, przeciwdziała powstawaniu nieprzyjemnego zapachu aż do 5 dni. Receptura kremu wzbogacona ekstraktami kory dębu, drzewa herbacianego i rokitnika. Działa bakteriobójczo i dezynfekująco. Nie zawiera spirytusu ani związków aluminium. Wspaniale nadaje się do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Polecany po korzystaniu z basenu lub sauny. Krem wpływa odświeżająco i kojąco, dobrze nawilża i pielęgnuje skórę stóp. Stosowany rano i wieczorem stanowi właściwa ochronę przed grzybicą.



Sposób użycia: 


Nakładać na czystą skórę stóp i delikatnie wmasować.



Składniki aktywne:


- Ekstrakt  orzecha włoskiego
 - olejki eteryczne jodły i drzewa herbacianego
 - ekstrakty kory dębu i rokitnika
- kamfora
- mentol

Moja opinia:

Bardzo fajny lekki krem na lato. Ciesze się, że go wykończyłam ponieważ na zimę byłby za lekki. Czuć delikatne nawilżenie i odświeżenie stóp.

Plusy:

+ odświeżający zapach
+ delikatne nawilżenie
+ brak tłustej powłoczki
+ odświeżający zapach
+ delikatne nawilżenie
+ brak tłustej powłoczki




Minusy:
- za słaby aby stosować go o każdej porze roku


Pojemność: 75 ml
Cena: około 4 zł



Moje stopy szczególnie gdy zaczyna się okres chodzenia w zakrytych butach potrzebują mega dawki nawilżenia, dlatego krem polecam na lato.






Moja ocena: 4 / 5



A Wy jakie kremiki polecacie?






Pozdrawiam Sylwia

4 komentarze:

  1. takie kremiczki to na lato- zimą nie lubię odświeżających bo mi zimno w stópki :D kochana dodaj tą ramkę obserwatorzy bo nie mogę się dodać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Kochana dodałam :D:D byłam w pełni przekonana, że to zrobiłam ale nie kliknęłam zapisz;)

      Usuń
  2. lubię takie odświeżające kremiki do stóp i jeszcze ta cena super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam teraz odswiezajacy z Joanny :) bardzo fajny...
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń