piątek, 22 listopada 2013

Hej!

Kilka dni mnie nie było, ale mam usprawiedliwienie! ;) A mianowicie nie miałam dostępu do internetu, tylko przez telefon a tak strasznie się pisze posty. :)

Dzisiaj będzie trochę chwalenia się, trochę narzekania.

W sobotę były moje urodziny, które niestety musiałam spędzić na uczelni, ale pozytywną informacją było to że dostałam stypendium rektora :D 300 zł miesięcznie. Przyda mi się taki comiesięczny zastrzyk gotówki.

Co do narzekania to kurcze dni są takie krótkie, że ani się nie obejrzę i już ciemno. Jakaś depresja mnie łapie, ale ja się nie poddam !! :D:D jutro zakupki bo jak pewnie wiecie - 40% na kolorówkę w rossmannie a akurat kończy mi się podkład i puder i tusz do rzęs ... iii wiele innych rzeczy :D:D


A tak poza tym to tęskni mi się do mojego domku, do mojego męża, który pracuje od 5 do 20 :/ i ja jestem u moich rodziców, on u swoich. A nasze gniazdko stoi puste i na dodatek się nie widzimy praktycznie, w tygodniu może 2 dni razem spędzamy a tak oddzielnie.


Życzę Wam miłego dnia!!

1 komentarz:

  1. To fajny prezent Ci zrobili na uczelni :)
    ciekawa jestem jakie zapachy sobie zamówiłaś ;p
    rzadko się widujecie rzeczywiście, ale mam nadzieję, że to przejściowe

    OdpowiedzUsuń