poniedziałek, 11 listopada 2013

Krem pod oczy SORAYA

Cześć Dziewczynki :)

Na wstępie bardzo chciałam podziękować kochanej Dagusi z bloga dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com za to, że pomogła mi się odnaleźć na blogerze :):)  Dziękuję bardzo Kochana :**

Dziś opiszę kremik pod oczy. Z tego względu, że przekroczyłam już 20, a skóra pod oczami jest delikatna i wymaga wyjątkowej pielęgnacji postanowiłam o nią zadbać. Moja kosmetyczka wzbogaciła się o krem firmy Soraya. Chcecie wiedzieć czy się z nim polubiłam? Odpowiedź znajdziecie poniżej ;).



Nawilżający krem wygładzający pod oczy firmy Soraya z linii nawilżenie&dotlenienie.


Opis produktu:*

Nawilżający krem wygładzający pod oczy:

* zapewnia 24 godzinne nawilżenie skóry
* przywraca skórze gładkość
* redukuje cienie i worki pod oczami
* zmniejsza widoczność zmarszczek

Kierunki działania składników aktywnych:*

*NAWILŻANIE
KOMPLEKS AQUA-CELL Z KWASEM HIALURONOWYM - nawilża powierzchnię skóry, przestrzenie międzykomórkowe oraz wnętrza komórek skóry

*DOTLENIANIE
OXY-CELL - zwiększa wewnątrzkomórkowy transport tlenu i jego wykorzystanie w komórkach skóry

*OCZYSZCZANIE Z TOKSYN
DETOX-CELL – usprawnia detoksykację komórek skóry

*INTENSYWNA REGENERACJA NASKÓRKA
MASŁO SHEA – zapewnia odżywienie i natłuszczenie naskórka, zmiękcza go i wygładza

        *info ze strony producenta

Moja opinia:

Jest to jeden z trzech moich kremów pod oczy jakie miałam. Muszę stwierdzić, że jestem z niego najbardziej zadowolona. Spełnia moje oczekiwania, które zakładałam gdy wybierałam krem pod oczy. Delikatnie nawilża, a o to mi głównie chodził, bez pozostawiana tłustego filmu. Stosuję go rano i wieczorem, a przynajmniej się staram. Delikatnie wklepują go w skórę pod oczami opuszkiem palca. Po jego zastosowaniu bez problemu mogę przystąpić do makijażu. Dodam, że noszę soczewki i stosując ten kremik nie odczułam żadnego dyskomfortu przy używaniu soczewek. Przy pierwszym kremie bodajże z firmy ziaja nie było tak kolorowo ponieważ zostawał tłusty film pod oczami i każde dotknięcie tej okolicy powodowało dyskomfort w noszeniu soczewek. Nie wymagam od kremu by wygładził zmarszczki czy zredukował cienie, chociaż to drugie to troszkę by mógł :).

PLUSY:

+ delikatne nawilżenie
+ brak tłustego filmu
+ niweluje uczucie ściągnięcia
+ można od razu przystąpić do robienia makijażu
+ nie podrażnia oczu
+ dosyć szybko się wchłania
+ aplikator w postaci dziubka
+ cena
+ dostępność

MINUSY:

Jak dla mnie brak.



Pojemność: 15 ml
Cena: około 10 zł
Dostępność: sądzę, że większość drogerii jak i supermarkety ;)


A może Wy polecicie jakiś fajny preparat pod oczy??


Pozdrawiam Sylwia M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz