czwartek, 7 listopada 2013

Ratunek dla suchej buźki na już poproszę!!

Hej Dziewczyny ;)


Dziś opiszę głównie mój problem z cerą i to jak ją ratuję. Po pewnym kremie ( nie będę wymieniać teraz nazwy, ale pewnie pojawi się w kosmetykach na "NIE" )  moja twarz zrobiła się straszna. Nie mogę doprowadzić jej do stanu normalności, a mianowicie jest okropnie przesuszona. Zrobiły mi się suche place na twarzy, które mnie strasznie swędzą nie wspominając już o uczuciu ściągnięcia. Próbując temu zaradzić kupiłam zwykły krem, który wydał mi się odpowiedni by troszkę podleczyć moją skórę.
Mowa o AKTIV 90 firmy URODA.


Jak się sprawuje ten kremik przeczytacie poniżej:

ACTIVE 90- półtłusty krem ochronno-pielęgnacyjny

Od producenta:

Czy wiesz, że Twoja skóra odnawia się co 28 dni, aby zachować swoje naturalne piękno?

Półtłusty krem do codziennej ochrony i pielęgnacji z wyciągiem z żeń-szenia i alantoiną wspomaga naturalny proces odnowy skóry. Jednocześnie sprawia, że staje się ona gładka w dotyku i jest delikatnie natłuszczona.

Sposób użycia: jak każdy krem wklepać w twarz ;)



Moja opinia:

Polubiłam się z tym kremem. Czuję że moja skóra jest odżywiona, lekko natłuszczona tak jak obiecuje producent. Zmniejszył się świąd w przesuszonych miejscach i też na nie stosuję grubszą warstwę kosmetyku.

PLUSY:
+ lekkie natłuszczenie
+ lekkie nawilżenie ( mogłoby być mocniejsze ale ten krem ma inne zadanie)
+ zmniejszenie świądu i pieczenia
+ zmniejszenie uczucia ściągnięcia naskórka
+ rewelacyjny jako krem do rąk
+ cena
+ wydajność ( wystarczy mała ilość kremu by posmarować twarz, szyję i zahaczyć dekolt)
+ delikatny kremowy zapach


Minusy:
jak dla mnie BRAK ;)


Pojemność: 52 ml :D:D Autentycznie :D
Cena: 3,20 zł
Gdzie kupiłam: ja kupiłam w malutkim sklepiku kosmetycznym nie miałam wielkiego wyboru więc skusiłam się na ten krem i nie żałuję  <3


Szczerze polecam za tą cenę nic nie stracicie a jak nie podpasuje to zawsze spokojnie można zużyć do rąk lub do stópek :):)




A może Wy polecicie coś na bardzo suchą skórę twarzy???   :)

Przepraszam za słabą jakość zdjęć, robione telefonem niestety.


Pozdrawiam Sylwia.



3 komentarze:

  1. kojarzy mi się z klasyczną niveą albo kremem bambino ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm nie znam tego kosmetyku ale to chyba dlatego, ze moim problemem jest cera mieszana z tendencją tłustej dodatkowe nawilżenie chyba raczej nie wskazane ;)

    OdpowiedzUsuń