środa, 4 grudnia 2013

Pozytywnie! Bardzo pozytywnie! ;)

Czuję się świetnie! Pierwszy raz od dawna biegałam! Tak dzisiaj biegałam! :D:D


Lekki mrozik, słuchawki na uszach a w nich świetna muzyka, ciężki oddech i nogi mnie same niosły!

Czuje się cudownie! Odeszły wszystkie głupie troski, bo ja to jestem taka, że dużo rozmyślam i zaraz wszystkim się zamartwiam. A tak po krótkim, ale dosyć intensywnym biegu czuje się o wiele lepiej. Mam lepszy humor, czystsze myśli i wiem, że dobrze wpływa to na mój organizm.



JESTEM Z SIEBIE DUMNA ! :D :D


2 komentarze:

  1. Uwielbiam to uczucie po większym wysiłku - mam ochote góry przenosić:) Tylko ciężko mi ruszyć tyłek żeby pobiegać, zwłaszcza teraz jak tak zimno i najchętniej bym zaszyła się w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam, że chciało Ci się w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń